Toliau lankydamiesi šioje svetainėje, sutinkate su slapukų naudojimu, kad galėtume teikti lankytojų statistinius duomenis, teikti jūsų pomėgiams pritaikytą turinį ir palengvinti keitimąsi informacija su socialiniais tinklais.  Daugiau informacijos apie slapukus ir jų nuostatas galima rasti mūsų privatumo politikos nuostatose.

Apie Tupperware

Tupperware Šiaurės ir Baltijos šalyse

Tupperware Nordic A/S – pagrindinė Šiaurės šalių (Danijos, Švedijos, Norvegijos, Suomijos ir Islandijos) būsinė buvo įkurta Kopenhagoje 1962 m., o nuo 1996 m. veiklą pradėjo ir Baltijos šalyse (Estijoje, Latvijoje bei Lietuvoje).

Pagrindinės Kopenhagoje esančios Šiaurės ir Baltijos šalių būstinės administracijos direktorė – Sandra Spies. Kontoroje dirba apie 40 darbuotojų.

Šiuo metu Tupperware gaminių platinimu Šiaurės ir Baltijos šalyse užsiima 41 įgaliotas atstovas, o gaminius pristato daugiau kaip 16 000 kompetentingų konsultantų ir grupių vadovų.

Kokybė ir dizainas

Mums itin svarbu, kad gaminių dizainas atitiktų ne tik vartotojų poreikius, bet ir šiandieninį gyvenimo būdą. Todėl mūsų dizaineriai deda dideles pastangas, kurdami kokybiškus, funkcionalius ir šiuolaikiškus gaminius, tinkančius kiekvienai virtuvei.

Šiuolaikinio meno muziejus Niujorke, Pramonės muziejus Hanoveryje bei Viktorijos ir Alberto meno muziejus Londone – tai tik keletas tarptautinių muziejų, kuriuose eksponuojami Tupperware gaminiai.

Tarptautiniai produktų dizaino apdovanojimai

Tupperware dalyvauja įvairiuose tarptautiniuose produktų dizaino konkursuose, tokiuose kaip "iF" (International Forum) bei "Red Dot", ir yra ne kartą pelniusi prestižinių produktų dizaino apdovanojimų. Šie apdovanojimai yra dažnai prilyginami pasaulio dizaino "Oskarui" ir yra suteikiami už novatorišką, funkcionalų bei kokybišką produktų dizainą.

Earlas Tupperis

Visual

Tupperware pradininkas – iš Berlyno Naujajame Hampšyre (JAV) kilęs Earlas Tupperis (angl. Earl Tupper), atradęs ir ištobulinęs medžiagą, iš kurios šiandien yra gaminami visame pasaulyje garsūs plastiko gaminiai.

Ketvirtame praėjusio amžiaus dešimtmetyje plastikas buvo visiškai nauja, dar iki galo neištirta medžiaga, todėl niekas neribojo erdvės išradimams. Tai paskatino Tupperį aktyviai ieškoti idėjų savo naujiems gaminiams. Jis lankėsi parduotuvėse, klausė žmonos ir draugių, kokių daiktų joms reiktų, keliavo į įvairias parodas.

Pavyzdžiui, dažų dėžės dangtis, sukonstruotas taip, kad dažai neišdžiūtų, įkvėpė Earlą Tupperį sukurti gaminius su unikaliu hermetiškai užsidarančiu dangteliu. Šie gaminiai suteikė namų šeimininkėms galimybę ilgiau išsaugoti produktus šviežius naujuose elektriniuose arba dujiniuose šaldytuvuose, pasirodžiusiuose prekyboje pokario metais.

Brownie Wise

Visual

Iš pradžių Tupperware gaminius buvo galima įsigyti parduotuvėse, tačiau pirkėjų buvo nedaug, nes žmonės tiesiog nesuvokė indų teikiamų pranašumų. Tai paskatino Earlą Tupperį ieškoti kitų pardavimo būdų.
 
Galiausiai, padedant Brownie Wise (1913–1992), kuri buvo priimta į darbą 1951 m. ir pasirodė esanti itin talentinga bei kompetentinga konsultantė, buvo sukurta „namų vakarėlio“ koncepcija. Tokiu būdu vartotojai galėjo ne tik dalyvauti gaminių pristatyme, bet ir patys juos išbandyti.

Brownie Wise sukūrė pagrindinius vakarėlio principus, kurie tapo standartu, veikiančiu ir šiomis dienomis. Jos dėka buvo pradėti rengti konsultantų susirinkimai, sveikinimai, kasmetiniai Festivaliai ir vadovių seminarai. Kompanijos platintojų skaičius ir pardavimų apimtys greitai augo, todėl Tupperware gaminiai buvo išimti iš visų parduotuvių ir parduodami tik rengiamuose vakarėliuose.